Dobiega powoli koniec konkursu matematycznego „Mistrz Tabliczki Mnożenia”. Rozpoczął się on
26 września 2016 r. w Dniu Tabliczki Mnożenia. Składa się z pięciu etapów, za nami już cztery.
W każdym z nich brali udział wszyscy uczniowie klas III-VI. Dzieci młodsze (kl. III) w trzech
pierwszych etapach musiały wykazać się znajomością tabliczki mnożenia w zakresie 50, czwarty
etap to już zakres do 100, który obowiązywał starsze dzieci (IV-VI) od początku.
W dniu 24 kwietnia 2017 o godzinie 9.00 w świetlicy szkolnej odbył się już po raz ósmy
Szkolny Przegląd Twórczości Ludowej. Celem tego konkursu było poszerzenie wiedzy o regionie
w powiązaniu z jego tradycjami. Uczestnicy przeglądu mieli możliwość pokazania swoich
umiejętności artystycznych poprzez wykonanie i zaprezentowanie byśków i nowo latek, palm
oraz wycinanek.
Wszyscy uczestnicy konkursu bardzo chętnie przystąpili do wykonania prac z wybranych
dziedzin rękodzieła ludowego. Dopisywały im wspaniałe humory, chętnie wymieniały się
doświadczeniami i udzielały cennych wskazówek dotyczących sposobu wykonania prac.
W czwartek 20 kwietnia 2017 r. uczniowie klas IVa, IVb, VIa byli w Teatrze Lalki i Aktora w Łomży
na przedstawieniu pt. „Szczęśliwy Książę”. Jego przesłanie było niezwykle ważne. Nie ten człowiek
jest szczęśliwy, który ma bogactwo, ale ten, który może się nim z innymi podzielić. Uczniowie
w ciszy i zadumie przyglądali się losom przedstawionych postaci. Niejednemu z nas zakręciła
się łezka w oku. Po skończonym spektaklu zapanowała przez chwilę cisza. Na stojąco gromkimi
brawami widownia podziękowała aktorom.
FLAGI KRAJÓW ANGLOJĘZYCZNYCH
Konkurs dla uczniów klas 0-III na najpiękniejszą flagę
kraju anglojęzycznego
Cele konkursu:
- motywowanie uczniów klas I-III do nauki języka angielskiego,
- rozwijanie zainteresowań językiem obcym,
- rozwijanie twórczości i kreatywności uczniów
Wymagania konkursowe:
1. Zadaniem uczestników jest przygotowanie flagi jednego z wybranych krajów anglojęzycznych
spośród wskazanych: Wielka Brytania (w tym Anglia, Walia, Szkocja, Irlandia Północna), Irlandia,
USA, Indie, RPA, Jamajka, Kanada, Australia oraz Nowa Zelandia
2. Technika i forma pracy jest dowolna.
3. Uczestnicy wykonują prace indywidualnie.
4. Prace powinny być opisane z tyłu: imię i nazwisko ucznia, klasa, kraj.
5. Gotowe prace oddajemy do Pani Anny Prusaczyk do 5 maja.
Przebieg konkursu:
1. Jury (nauczyciele języka angielskiego i plastyki) oceniało będzie oryginalność, estetykę
oraz zgodność pracy z tematem.
2. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 12 maja i zamieszczone na stronie internetowej
szkoły. Zostanie również zorganizowana wystawa prac konkursowych.
3.Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy. Zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE! J
AP