Jesteś tutaj: Start
Drodzy Rodzice,
zapraszamy Was w dniu 16 maja 2017 r. (wtorek) w godz. 15.00 - 17.00 na indywidualne
spotkania z wychowawcami klas i nauczycielami. W tym dniu wychowawcy informować
będą o przewidywanych końcoworocznych ocenach klasyfikacyjnych za rok szkolny 2016/2017.
Do dyspozycji rodziców w tym czasie pozostają także nauczyciele przedmiotów.
/JD/
28 kwietnia 2017 r. - w piątek w naszej szkole odbył się uroczysty apel upamiętniający 226 rocznicę
uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Część artystyczną oraz oprawę muzyczną przygotowali
i przedstawili uczniowie z klas IV – VI. W role prowadzących wcielili się uczniowie z klas
czwartych, a dokładnie - Zofia Mężak z kl. IVa i Iga Dąbrowska oraz Piotr Pliszka z kl. IVb.
Uczniowie przybliżyli zgromadzonym najważniejsze postanowienia zawarte w Konstytucji z 3 maja
1791 roku ustanowione przez Sejm Wielki oraz nawiązali do symboli państwa polskiego,
a dokładnie do Święta Flagi, które obchodzimy 2 maja. Dzień ten jest świętem coraz bardziej
docenianym w naszym kraju i towarzyszą mu wyjątkowe obchody. W ten sposób my Polacy
- mali i duzi możemy wyrazić nasz szacunek do symbolu narodowego i podkreślić naszą
odrębność narodową.
/UG/
„Sławić wszystko, co polskie, kochać swój naród,
czcić jego przeszłość i wierzyć w jego przyszłość…”
H. Sienkiewicz
Jubileusz Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Łysych
Uczniowie i Rada Pedagogiczna Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza zapraszają społeczność
szkół podstawowych z terenu powiatu ostrołęckiego na obchody jubileuszu 50-lecia nadania imienia
oraz 30-lecia nadania sztandaru, które odbędą się 19 maja 2017 r. o godz. 12.00.
Zachęcamy uczniów szkół podstawowych do wzięcia udziału w konkursach:
- plastycznym „Projekt okładki utworu Henryka Sienkiewicza” regulamin
- literackim „Wśród nowel Henryka Sienkiewicza” regulamin .
Organizatorzy
Dobiega powoli koniec konkursu matematycznego „Mistrz Tabliczki Mnożenia”. Rozpoczął się on
26 września 2016 r. w Dniu Tabliczki Mnożenia. Składa się z pięciu etapów, za nami już cztery.
W każdym z nich brali udział wszyscy uczniowie klas III-VI. Dzieci młodsze (kl. III) w trzech
pierwszych etapach musiały wykazać się znajomością tabliczki mnożenia w zakresie 50, czwarty
etap to już zakres do 100, który obowiązywał starsze dzieci (IV-VI) od początku.