Z przyjemnością witamy na oficjalnej stronie Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Łysych i zapraszamy do jej poznania. Jest to strona poświęcona szkole - jej uczniom, nauczycielom oraz rodzicom a także osobom zainteresowanym życiem naszej szkoły. Liczymy, że dzięki częstym odwiedzinom witryny, łatwo będzie zorientować się, czym żyje nasza społeczność i jakie sukcesy odnoszą uczniowie.

Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Łysych

bydgoszcz

Korzystając z pięknej wiosennej pogody uczniowie klas IV-VI wyruszyli 19-go maja na dwudniową
wycieczkę Biskupin-Wenecja-Bydgoszcz. Po trwającej blisko 6 godzin podróży dotarliśmy
do prastarej osady w Biskupinie. Tam zobaczyliśmy jak żyli nasi przodkowie. Nie koniecznie
byśmy chcieli wrócić do ich czasów, gdyż nie było wtedy komputerów, a większość dnia spędzano
na pracy w gospodarstwie stosując bardzo prymitywne narzędzia.

Z Biskupina kolejką wąskotorową pojechaliśmy do Wenecji (naszej polskiej). Tam zwiedziliśmy
Muzeum Kolejnictwa. Mogliśmy dotykać, a nawet wchodzić do eksponatów, by poczuć klimat
ówczesnych podróży. Po muzeum udaliśmy się do hotelu. Zjedliśmy obiad i wybraliśmy się harce
w hotelowym basenie. Zmęczeni intensywnie spędzonym dniem położyliśmy się grzecznie ;) spać.

Z rana po śniadaniu i krótkim relaksie na basenie, pojechaliśmy zwiedzać Bydgoszcz. Największą
atrakcją tego dnia było zwiedzanie Muzeum Mydła i Historii Brudu. Podczas warsztatów mydlar-
skich wykonaliśmy własnoręcznie mydło, które zabraliśmy na pamiątkę ze sobą. Nie obyło się
też bez wizyty w McDonalds. Najedzeni, zmęczeni ale szczęśliwi wyjechaliśmy w drogę powrotną
do domu. Na miejscu byliśmy o godz. 21.30.
Wspomnienia z wycieczki pozostaną na długo
w naszej pamięci.
AS

eDZIENNIK

POMOC PSYCH. - PEDAG.

PROGRAMY I PROJEKTY

Znalezione obrazy dla zapytania instaling

Znalezione obrazy dla zapytania talentowisko

Gościmy na stronie

Odwiedza nas 91 gości oraz 0 użytkowników.